Media / journalism
Aufbruch aus Babylon
Katrin Pepping Aufbruch aus Babylon Kulturelle Vielfalt in der Online-Pressearbeit des Europäischen Parlaments Global Journalism Research Series, Vol. 1 Herausgegeben von Roland Schröder und Oliv..
16.50€ Ex Tax: 15.42€
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Comparing the Logic of EU Reporting
AIM Research Consortium (Ed.) Comparing the Logic of EU Reporting Transnational analysis of EU correspondence from Brussels2007; 35 Pages (DIN A4); Language: ENISBN 978-3-89733-170-9The pres..
11.00€ Ex Tax: 10.28€
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Comparing the Logic of EU Reporting in Mass Media across Europe
AIM Research Consortium (Ed.)Comparing the Logic of EU Reporting in Mass Media across EuropeTransnational analysis of EU media coverage and of interviews in editorial offices in Europe2007; 57 Pages (..
12.00€ Ex Tax: 11.21€
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Estonian Media and Media Research in 1991-2001
Peeter Vihalemm / Marju Lauristin: Estonian Media and Media Research in 1991-2001Arbeitshefte Internationaler Journalismus, Vol. 2002,12002; 40 pages (DIN A4)ISSN 1619-8360; ISBN 978-3-89733-078-..
11.00€ Ex Tax: 10.28€
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Kino gegen das Vergessen
Stefanie RauscherKino gegen das VergessenDie filmischen Metamorphosen des Zhang Yimou2009; 173 pages; Language: GERISBN 978-3-89733-205-8Zhang Yimou gehört mit seinem filmischen Werk zu den wichtigste..
16.50€ Ex Tax: 15.42€
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Reading the Mohammed Cartoons Controversy
Risto Kunelius/Elisabeth Eide/Oliver Hahn/Roland Schröder (Eds.)Reading the Mohammed Cartoons ControversyAn International Analysis of Press Discourses on Free Speech and Political SpinArbeitshefte Int..
29.00€ Ex Tax: 27.10€
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Recent developments in Belarusian Politics, Society and Media
Oleg Manaev (ed.) Recent developments in BelarusianPolitics, Society and MediaArbeitshefte Internationaler Journalismus/Working Papers in International Journalism, 2004/52004; 51 pages; (DIN A4);..
11.00€ Ex Tax: 10.28€
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Ein bisschen wie Volkshochschule
Deike SchmidtEin bisschen wie VolkshochschuleDie Arbeit der EU-Korrespondenten deutscher RegionalzeitungenGlobal Journalism Research Series, Vol. 2Edited by Roland Schröder and Oliver Hahn2008; 2..
18.50€ Ex Tax: 17.29€
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Freedom Of The Media – Freedom Through Media?
Ralf Hohlfeld, Ralph Kendlbacher, Oliver Hahn (eds)Freedom Of The Media – Freedom Through Media?Global Journalism Research Series, Vol. 42015; 384 SeitenISSN 1865-1615ISBN 978-3-89733-369-7In the shad..
24.90€ Ex Tax: 23.27€
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Genres im Tageszeitungsjournalismus Deutschlands und Frankreichs
Mirjam StöckelGenres im Tageszeitungsjournalismus Deutschlands und FrankreichsArbeitshefte Internationaler Journalismus, Vol. 2006/12006; 43 pagesISBN 978-389733-140-2In diesem Arbeitsheft werden die ..
10.00€ Ex Tax: 9.35€
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Global Climate local journalisms
Elisabeth Eide, Risto Kunelius, Ville Kumpu (eds):Global Climate local journalismsA TRANSNATIONAL STUDY OF HOW MEDIA MAKE SENSE OF CLIMATE SUMMITSGlobal Journalism Research Series, Vol. 3Edited ..
19.80€ Ex Tax: 18.50€
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Heiße Drähte
Irina GradinariStefan Höltgen (Eds.)Heiße DrähteMedien im Kalten KriegPost-apocalyptic Studies, Vol. 32014; 287 pagesISSN 2192-0389ISBN 978-3-89733-345-1Kein Konflikt war so bedrohlich und produktiv z..
24.00€ Ex Tax: 22.43€
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Nutzungsmotivation von Social Media aus Unternehmens- und Kundensicht
Jan Tepohl | Marc-André SchreiNutzungsmotivation von Social Mediaaus Unternehmens- und KundensichtBiTS-Forschung, Vol 102016, 68 pages; Language: GERISSN 1861-4833ISBN 978-3-89733-391-8Eine erfolgreic..
10.00€ Ex Tax: 9.35€
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