Media / journalism

Aufbruch aus Babylon

Aufbruch aus Babylon

Katrin Pepping Aufbruch aus Babylon Kulturelle Vielfalt in der Online-Pressearbeit des Europäischen Parlaments Global Journalism Research Series, Vol. 1 Herausgegeben von Roland Schröder und Oliv..

16.50€ Ex Tax: 15.42€

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Comparing the Logic of EU Reporting

Comparing the Logic of EU Reporting

AIM Research Consortium (Ed.) Comparing the Logic of EU Reporting Transnational analysis of EU correspondence from Brussels2007; 35 Pages (DIN A4); Language: ENISBN 978-3-89733-170-9The pres..

11.00€ Ex Tax: 10.28€

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Comparing the Logic of EU Reporting in Mass Media across Europe

Comparing the Logic of EU Reporting in Mass Media across Europe

AIM Research Consortium (Ed.)Comparing the Logic of EU Reporting in Mass Media across EuropeTransnational analysis of EU media coverage and of interviews in editorial offices in Europe2007; 57 Pages (..

12.00€ Ex Tax: 11.21€

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Estonian Media and Media Research in 1991-2001

Estonian Media and Media Research in 1991-2001

Peeter Vihalemm / Marju Lauristin: Estonian Media and Media Research in 1991-2001Arbeitshefte Internationaler Journalismus, Vol. 2002,12002; 40 pages (DIN A4)ISSN 1619-8360; ISBN 978-3-89733-078-..

11.00€ Ex Tax: 10.28€

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Kino gegen das Vergessen

Kino gegen das Vergessen

Stefanie RauscherKino gegen das VergessenDie filmischen Metamorphosen des Zhang Yimou2009; 173 pages; Language: GERISBN 978-3-89733-205-8Zhang Yimou gehört mit seinem filmischen Werk zu den wichtigste..

16.50€ Ex Tax: 15.42€

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Reading the Mohammed Cartoons Controversy

Reading the Mohammed Cartoons Controversy

Risto Kunelius/Elisabeth Eide/Oliver Hahn/Roland Schröder (Eds.)Reading the Mohammed Cartoons ControversyAn International Analysis of Press Discourses on Free Speech and Political SpinArbeitshefte Int..

29.00€ Ex Tax: 27.10€

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Recent developments in Belarusian Politics, Society and Media

Recent developments in Belarusian Politics, Society and Media

Oleg Manaev (ed.) Recent developments in BelarusianPolitics, Society and MediaArbeitshefte Internationaler Journalismus/Working Papers in International Journalism, 2004/52004; 51 pages; (DIN A4);..

11.00€ Ex Tax: 10.28€

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Ein bisschen wie Volkshochschule

Ein bisschen wie Volkshochschule

Deike SchmidtEin bisschen wie VolkshochschuleDie Arbeit der EU-Korrespondenten deutscher RegionalzeitungenGlobal Journalism Research Series, Vol. 2Edited by Roland Schröder and Oliver Hahn2008; 2..

18.50€ Ex Tax: 17.29€

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Freedom Of The Media – Freedom Through Media?

Freedom Of The Media – Freedom Through Media?

Ralf Hohlfeld, Ralph Kendlbacher, Oliver Hahn (eds)Freedom Of The Media – Freedom Through Media?Global Journalism Research Series, Vol. 42015; 384 SeitenISSN 1865-1615ISBN 978-3-89733-369-7In the shad..

24.90€ Ex Tax: 23.27€

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Genres im Tageszeitungsjournalismus Deutschlands und Frankreichs

Genres im Tageszeitungsjournalismus Deutschlands und Frankreichs

Mirjam StöckelGenres im Tageszeitungsjournalismus Deutschlands und FrankreichsArbeitshefte Internationaler Journalismus, Vol. 2006/12006; 43 pagesISBN 978-389733-140-2In diesem Arbeitsheft werden die ..

10.00€ Ex Tax: 9.35€

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Global Climate  local journalisms

Global Climate local journalisms

Elisabeth Eide, Risto Kunelius, Ville Kumpu (eds):Global Climate  local journalismsA TRANSNATIONAL STUDY OF HOW MEDIA MAKE SENSE OF CLIMATE SUMMITSGlobal Journalism Research Series, Vol. 3Edited ..

19.80€ Ex Tax: 18.50€

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Heiße Drähte

Heiße Drähte

Irina GradinariStefan Höltgen (Eds.)Heiße DrähteMedien im Kalten KriegPost-apocalyptic Studies, Vol. 32014; 287 pagesISSN 2192-0389ISBN 978-3-89733-345-1Kein Konflikt war so bedrohlich und produktiv z..

24.00€ Ex Tax: 22.43€

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Nutzungsmotivation von Social Media aus Unternehmens- und Kundensicht

Nutzungsmotivation von Social Media aus Unternehmens- und Kundensicht

Jan Tepohl | Marc-André SchreiNutzungsmotivation von Social Mediaaus Unternehmens- und KundensichtBiTS-Forschung, Vol 102016, 68 pages; Language: GERISSN 1861-4833ISBN 978-3-89733-391-8Eine erfolgreic..

10.00€ Ex Tax: 9.35€

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